+32 (0)50/519.000 | +32 (03)/400.10.50 info@EC.be

U bent hier: Home | Vastgoed | Syndic | Administratief beheer: syndic

Administratief beheer: syndic

12-mrt-2025 | Syndic

Administratief beheer: syndic. Orde en overzicht

Een syndicus neemt heel wat administratieve taken op zich om de mede-eigendom vlot te laten functioneren. Dit omvat:

  • Het organiseren en leiden van de algemene vergadering, inclusief het opstellen van de agenda en notulen.
  • Opvolging van verzekeringen, zoals de blokpolis en eventuele schadeclaims.
  • Wettelijke verplichtingen naleven, zoals het beheren van de statuten en reglementen van mede-eigendom.
  • Communicatie met mede-eigenaars, huurders en externe partijen voor een vlotte samenwerking.
  • Beheer van contracten en overeenkomsten met leveranciers en dienstverleners.

Met een gestructureerd administratief beheer zorgt de syndicus ervoor dat alles correct gedocumenteerd en geregeld is, zodat mede-eigenaars zich nergens zorgen over hoeven te maken.

Ook hier is alles 100% transparant en 24/7 online consulteerbaar.

Recentste berichten